یونولیت پاشافوم

اطلاعات اولیه خط تولید شرکت بنیان فوم برتر پاشا

1-فضاي مناسب برای تولید محصولات یونولیت حداقل 500متر مربع زيربنا به ارتفاع شش متر حداقل هرچی فضا بزرگتر باشید کیفیت تولیدبهتر وتعداد تولیدافزایش می یابد

2-برق سه فازحداقل یکصد آمپر

3-گاز یکصد مترمكعب بر ساعت

4-آب  چهارصد لیتر در ساعت

5-سرمایه جهت تهیه خط تولید یونولیت حدود سه الی چهار میلیارد تومان

6-مواد موجود بانیار گنبد -پترومل آمل

یونولیت پاشافوم

برای تولید بلوک از جنس یونولیت شرکت‌ پاشا فوم دارای ماشین آلات پیشرفته زیر می باشد:

هر قسمت دارای توضیحات مختصر و مفید است در ضمن این بخش‌ها به ترتیب می‌باشد

1-دیگ بخار، جهت تولید بخار که در همه مراحل فرایند تولید استفاده میشود. (به غیر از قسمت برش با CNC)

2- سختی گیر آب جهت جلوگیری از جذب  رسوب به  دیگ بخار (تصفیه آب یا آب شیرین کن)

3- کلکتور جهت تقسیم بخار خروجی به ماشین آلات با یک ورودی و چهار خروجی

4- موادپز پخت اول  ،که مواد اولیه را  توسط بخار پخت میکند ودانه های مواد را از قطر نیم میلیمتر به قطر چهار الی هفت میلیمتر حجم میدهد ریزی و درشتی مواد پخت شده بستگی به نوع مواد و تنظیم پخت ماشین آلات میباشد .

5-خشک کن ، مواد پخته شده با مواد پز پخت اول و پخت دوم مستقیم داخل خشک کن ریخته میشود و خشک کن کنترل شده به سمت سیلو هدایت و باعث حفظ فرم مواد شده و افزایش کیفیت میشود

6- پخت دوم ، در صورت نیاز به افزایش کیفیت در بلوک های سبک و جلوگیری از دفرمه شدن استفاده میشود که بعد از سیلو نصب میشود که برای بار دوم مواد را پخت میکند و حجم مواد را برای بار دوم افزایش می دهد.

7- سیلو ، محل انبار مواد پخته شده بعد از خشک کن پخت اول و خشک کن پخت دوم میباشد جهت آماده سازی در مرحله بعدی فرایند تولید بلوک یونولیت که شامل یونولیت سقفی و دیواری و قطعات بسته بندی می باشد.

8-بلوکر، بعد از  سیلو سری 2 نصب میشود مواد پخته شده داخل بلوکر  تغذیه میشود سپس با شارژ بخار به داخل بلوکر مواد پخته شده به صورت بلوک مکعبی شکل تولید میشود از ابعاد 0.5*1*2 متر الی 1*1.2*6 متر  میباشد که بستگی به کوچک و بزرگ بودن دستگاه میباشد.

9-برش سی ان سی  ،بلوکهای تولید شده را توسط سیم المنت به ابعاد مختلف به سفارش مشتری برش میدهد.

10-دستگاه خردکن ، ضایعات مانده بعد از برش سی ان سی را خرد می کند جهت بازیافت. معمولا این مرحله به سلیقه تولید کننده بستگی دارد اما بودنش باعث افزایش کیفیت و زیبا و یک دست شدن محصول خروجی می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *